Bliža se Valentinovo

Ljubi Oče v nebesih! Nekje živi fant, ki me išče, ki bom po tvoji sveti volji smela biti njegova – oče mojih otrok. Bodi mu dober! Ohrani ga čistega, daj mu moči, da se bo znal obvladati in bo plemenit – zate in zame! Tudi mene varuj zanj. Orji in sej v najinih srcih, zdaj v pomladi živjenja, da bova močna in bova ob tvoji dobrotni roki zgradila tebi ljub in nama srečen dom.
Gospod Bog, Oče nebeški, ti vidiš moje življenje kot vidim jaz z gore pokrajino pod svojimi nogami. Ti veš, kje biva dekle, kateri naj grem naproti, da bo zapustila očeta in mater, mi bo vdana z vsem srcem in bo po tvoji volji moja in jaz njen – s telesom in dušo. Daj mi jasen pogled in potrpežljivost pri izbiri, presoji in odločitvi, da bom v resnični srčni ljubezni, ne pa v slepi strasti, našel pravo družico sebi in dobro mater svojih otrok – tisto, ki si jo izbral zame ti, še preden sva živela.
This entry was posted in Molitveni nameni!. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

